zaterdag 5 mei 2012

Vakantie

Hallo allemaal!

Na een piek-stress-momentje deze week (scriptie deadline) heb ik weer lekker ontspannen en onbezorgd kunnen knutselen vanmiddag. Nu heb ik het theoretische deel van mijn opleiding afgerond, wel het cijfer nog even afwachten, en hoef ik alleen nog maar te werken tot de diploma uitreiking. Dat is echt een heerlijk gevoel!
En daarbij komt dat ik samen met een collega naar Florida, USA mag voor een uitwisselingsproject. Het lijkt erop dat er niks meer in de weg staat voor mijn diploma!

Mijn moeder vertelde mij dat mijn Oma op vakantie gaat, ik gun het haar van harte. Tegenwoordig pak ik iedere kans aan om een kaartje te maken dus ook voor deze gelegenheid:


2 opmerkingen:

Wil zei

Leuke kaart Annemiek. Daar zal je oma zeker blij mee zijn :)

groetjes, Wil

Annet zei

Leuke kaart, mooie strand kleuren bij elkaar!! Toch nog maar even langs de Action geweest voor taartpapiertjes?? ;) Leuk idee om er een halve op te doen!
Groetjes Annet