woensdag 2 mei 2012

Knutsel party!

Vandaag hadden Annet en ik een heuse knutsel party! Dat wil zeggen dat we de cuttlebug overuren hebben laten draaien en dat we allebei een heel leuk kaartje hebben gemaakt!


Ik hoorde vanochtend dat mijn vriendin zwanger is en dat is natuurlijk een kaart waard!


Het was erg gezellig en dat gaan we zeker nog eens doen!

Tot slot nog een bedankje voor mijn volgers, het is zo leuk om jullie reacties te lezen!
En ik heb gewoon mijn eerste challenge gewonnen! Dat was echt een verrassing!

Ps. Owja je kunt bij de Nederlandse Kaarten Uitdaging een EXTRA prijs winnen ;-).. 


4 opmerkingen:

Marianne zei

Ik vind je kaartje prachtig.
liefs,Marianne

Wil zei

Heerlijk een daagje freubelen en zeker als je het samen kunt doen. Het zijn leuke kaartjes geworden hoor!

groetjes, Wil

Annet zei

't Was gezellig.....!!! :D
Jouw kaartje is leuk geworden! Leuke kleurencombi! Je vriendin/collega zal er vast blij mee zijn!!

Deze middag doen we gauw over!

Groetjes Annet

Marie-Elise zei

Hè, deze ben ik al eerder tegengekomen ;) Maar wat zijn ze leuk geworden, allebei!! Gaaf die letters zo boven dat kantje... en wat een lieve Tilda is dit zeg!
Dit kan idd wel nog wel een keertje, leuke resultaten!!

Groetjes, Marie-Elise