dinsdag 22 mei 2012

See You!

Tussen het 'hosten' van twee Amerikaanse uitwisselingsstudenten in heb ik toch nog tijd gevonden om twee kaartjes voor ze te maken. Vrijdag vertrekken ze weer, maar op 16 juni vlieg ik samen met een collega naar Florida, USA om daar twee weken mee te lopen met anesthesie verpleegkundigen op de OK. Vandaar de tekst: 'See You!'.

We hebben een hollands pakketje samengesteld met een zak drop, stroopwafels, kaas en klompen pantoffels en tja daar hoort dan ook een kaartje bij:




Ik hoop dat ze er blij mee zijn!

3 opmerkingen:

Dora zei

hele leuke kaarten.
echt een hollands thema.
groetjes

Wil zei

Waar haal je de tijd vandaan zeg haha Maar heel erg leuk gemaakt!

groetjes, Wil

Annet zei

Hoihoi!

Ik heb alweer een tijdje niet meer geblogd en dus ook nog niet gereageerd op deze kaartjes (stiekem had ik ze al wel een keertje bekeken...). Maar wat een leuke!! Mooie Hollandse kaarten en wat heb je de afdrukjes er goed bij uitgekozen! Regen en wind past inderdaad goed bij ons landje! ;) Inmiddels alweer een beetje uitgerust van het hosten? Leuke meiden? Al over twee weken ga jij al die kant op als ik het goed zie, gaat snel zeg!

Fijn weekend!

Groetjes Annet