zaterdag 21 april 2012

Dutch Design

Na een week wikken en wegen heb ik dan de Cuttlebug gekocht! Wat een geweldig apparaat voor ons 'soort' knutselaars! Helaas waren de mallen die ik had besteld niet in voorraad en zijn die nog niet geleverd, maar een ritje naar de hobbywinkel leverde in ieder geval één mal op. Daarnaast zat er ook een embossingmal bij het apparaat zelf dus kon ik alvast een beetje oefenen.

Met als resultaat:

Het Dutch design papier van Marianne Design had ik al een een paar weken in huis en nu eindelijk gebruikt, ook de bloemen zijn gemaakt van mallen van Marianne Design. Deze kunnen ook op een andere manier gemaakt worden maar dan past de kaart niet meer in een envelop vrees ik ;-).

Ik doe mee met de volgende uitdagingen:
Uitdaging 111 van 'elke Kaart een Feestje!
- Challenge #30 van 'Its a Magnolia Challenge'


11 opmerkingen:

PatriciaKleijn zei

mooi kaartje zeg

Bedankt voor je deelname bij IAMC

liefs patricia

mandy zei

wat een schat van een kaart iamc mandy

Wil zei

Het is een leuk kaart geworden met een hollands tintje :)

groetjes, Wil

Marianne zei

Je kaartje is prachtig.
liefs, Marianne

Bernadet zei

Prachtige kaart Annemiek!!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje


Ps, je hebt je woordverificatie aan staan.
Zou je die uit willen zetten?
Scheelt nl ontzettend veel typewerk voor diegene die een reactie bij je achter willen late

Annet zei

Leuke kaart! Leuk afdrukje en gecombineerd met leuke kleuren!! Super cool dat je een Cuttlebug hebt, ik ben echt benieuwd hoe dat allemaal werkt!! Gaan we gauw samen doen! :D
Groetjes Annet

Peggy zei

Heel leuke en mooie kaart.
Mooie kleuren
Bedankt om mee te doen met de challenge van EKEF.

Groetjes,
Peggy Dt-Ekef

jolanda zei

mooi hollands kaartje

Renata van Miltenburg zei

Ik vind ze toch zo gezellig die rood-wit-blauwe kaarten en ook deze is weer helemaal leuk!

Fijn dat je meedoet met
elke Kaart een Feestje!

Warme groet, Renata

arjette zei

Wat een mooi kaartje!!! Je bloemen zijn erg mooi!!!
Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!!

gr. arjette.

Annet zei

Heej Annemiek!!
Ik was even benieuwd aan welke challenge jij ook alweer had meegedaan en toen zag ik dat je gewonnen hebt bij 'Its a Magnolia Challenge'!! Hoe cool! Gefeliciteerd!

Fijn weekend en tot woensdag!
Groetjes Annet