maandag 16 april 2012

Geboortekaartje

Jaja, alweer een nieuw berichtje van mij!
Ik was van plan om mijn vrije dagje te besteden aan mijn VakWerk (lees: scriptie :-s) want hij moet bijna ingeleverd worden. Maar ja toen kregen we een geboortekaartje in de bus en tja.. daar moest ik natuurlijk een kaartje voor maken. En dat is niet echt een probleem merk ik, want door al jullie blogs blijven mijn handen maar jeuken.




















Ik heb al eerder zo'n kaartje proberen te maken maar dat mislukte omdat de 'flap' niet rechtop bleef staan. Maar met behulp van 2 vlindertjes werkt het prima!
Eigenlijk wilde ik nog wat meer oefenen met stempels, maar ik heb er nog geen die bij een geboorte passen dus dat is voor de volgende kaart.

Tot slot wil ik Marianne bedanken voor de tekst digi die ze toevallig vanmorgen gepost heeft ;-).

3 opmerkingen:

Wil zei

Hoi Annemiek,

Wat een lief kaartje is dit! Daar zal de ontvanger zeker blij mee zijn. En ja.. werken aan je scripte is natuurlijk ook belangrijk, maar af en toe een pauze om lekker te freubelen moet ook kunnen haha

groetjes, Wil

Dora zei

een mooi kaartje gemaakt.
zo'n plaatje vind ik ook altijd erg leuk om naar te kijken.
ik vind een mooie kaart en dan met die labeltje erbij....erg leuk gedaan.
groetjes

Annet zei

Leuk geboortekaartje!! Wat leuk dat je 'm zo neer kan zetten met die flap naar voren, dat ga ik ook nog eens proberen! Leuk papier ook!
Groetjes Annet