zaterdag 15 december 2012

Verjaardagen

Een week op de bank en een doosje paracetamol verder ben ik weer aardig de oude. En aangezien de verjaardagen niet stil staan moest er weer geknutseld worden.

Dit eerste kaartje is voor mijn nichtje, ik heb gekozen voor een kaartje zonder stempel:











 Daarna was mijn schoonzus aan de beurt, ze wilde graag geld. Ik houd er niet zo van om dit te geven maar ik begreep haar situatie wel dus heb er maar een mooi pakketje van gemaakt zodat ze toch een cadeautje had om uit te pakken:
En dan viert mijn schoonmoeder morgen haar verjaardag, ze is helemaal gek op vlinders dus dat was een makkie! De don&daisy stempel is mijn eerst gekochte stempel, wel speciaal om die weer eens te gebruiken!


Aangezien het nog steeds geen kerst is bewaar ik mijn kerstkaartjes nog voor een latere post ;-)..

Liefs Annemiek

Geen opmerkingen: