woensdag 11 juli 2012

Florida!

De uitwisseling zit er alweer op..
Het was heel erg leuk en bijzonder om in Amerika te zijn en daar op de OK mee te kijken.
In de supermarkten verkochten ze gewoon scrap en knutsel dingen, daar heb ik gelijk een foto van gemaakt want dat wilde ik met jullie allemaal delen! Ik vond zelfs een stempel winkeltje, helemaal vol met houten stempels! Maar de verkoopster was een beetje sacherijnig dus durfde ik geen foto te maken...


Tijdens mijn reis was m'n oma jarig en daar heb ik voor die tijd nog een kaartje voor gemaakt:

3 opmerkingen:

Wil zei

Welkom terug! :)
Heb je ook nog wat gevonden op freubelgebied wat je nog niet kende?
Leuke kaart voor je oma. Daar was ze vast blij mee.

groetjes, Wil

Annet zei

Zoals Wil ook zegt: welkom terug! :D
Oeh dit ziet eruit als een waar knutselparadijs! ;) Heb je nog wat leuks voor jezelf meegenomen?
Je kaartje is leuk! Leuk vrolijk papier op de achtergrond, een lief Tildaatje en die swirl is ook heel mooi geworden!

We moeten gauw weer samen aan de slag!

Groetjes Annet

Marianne zei

Hardstikke leuk en ik wil ook zón supermarkt hier.
Liefs, Marianne